• Reklamacja

Zamawiając produkty w sklepie internetowym PASALI.PL, masz prawo do złożenia reklamacji, gdy produkt jest wadliwy lub nie spełnia warunków zawartej umowy. 

Aby złożyć reklamację skorzystaj z poniższego formularza:

 

FORMULARZ REKLAMACJI

 

W przypadku odesłania produktów samodzielnie (na własny koszt), zwrócimy koszt dostawy przesyłki do sklepu w wysokości najtańszego sposobu dostawy aktualnie oferowanego przez Sklep. 

Adres, na który należy wysłać reklamowane produkty może być inny niż adres naszego sklepu, ponieważ często korzystamy z niezależnych serwisów producenta. 

Możesz skorzystać z gwarancji producenta - jeśli taka została udzielona i nie minął okres gwarancyjny lub z rękojmi - jeśli towar ma wadę (w tym przypadku na złożenie reklamacji masz 2 lata, licząc od dnia odbioru zamówienia). 

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania od Ciebie reklamowanych towarów i formularza z opisem przyczyny reklamacji i oczekiwań dotyczących sposobu jej rozpatrzenia. 

Dla każdej pozytywnie rozpatrzonej reklamacji – zgodnie z Twoim wyborem:

  • wymienimy towar na wolny od wad,
  • zwrócimy środki,
  • naprawimy lub obniżymy jego cenę, chyba, że naprawa lub wymiana na nowy będą niemożliwe lub wymagać będą nadmiernych kosztów (np. jeśli nakład zakupionego przez Ciebie towaru zostanie wyczerpany).