• Jak kupować?

1. Zakup na stronie internetowej

Dodaj interesujacy Cię produkt  „do koszyka” a strona przekiruje Cię do podsumowania zamówienia. Zobaczysz tam ilość przedmiotów w koszyku oraz całkowitą ich wartość. Jeśli wszytko się zgadza klicznij przycisk „Zamówienie". To przeniesie Cię na podstronę, gdzie wpiszesz kod rabatowy, wybierzesz sposób dostawy i formę płatności. W kolejnym etapie uzupełnisz dane do wysyłki oraz faktury. Aby móc potwierdzić zakup pamiętaj o akceptacji naszego regulaminu. Na końcu zobaczysz potwierdzenie zakupu ze wszystkimi niezbędnymi informacjami, taką wiadomość otrzymasz również na skrzynkę e-mail. Faktura także zostanie wysłana na adres e-mail. Jeżeli nie otrzymałeś od nas e-maili potwierdzających - sprawdź w folderze swojej skrzynki SPAM.

2. Zamówienie telefoniczne

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości lub  zamówić produkt telefonicznie – zadzwoń do nas, nasi konsultanci przyjmą Twoje zamówienie. W trakcie rozmowy udzielimy wszelkich niezbędnych informacji o produkcie.
Pamiętaj, aby przed wykonaniem telefonu do nas przygotować symbol produktu, bardzo ułatwi nam to pracę, a wszystko zajmie nie więcej niż pięć minut.
 

3. Zamówienie e-mailem lub przez Messenger

Kolejnym sposobem wysłania zamówienia jest e-mail z informacją o produkcie. Podaj symbol znajdujący się obok zdjęcia. W mailu powinny znaleźć się takie informacje jak: dane do wysyłki, numer telefonu, NIP (jeżeli chcesz złożyć zamówienie na firmę) oraz wybrana przez Ciebie forma płatności. Po przyjęciu zamówienia przez Biuro Obsługi Klienta otrzymasz potwierdzenie.
 
Zamówienie przez czat Messnger jest podobne do zamówienia przez e-mail - należy podać konsultantowi te same dane. Zakładka czatu Messenger znajduje się w prawym dolnym rogu strony.