• Dostawa

Z racji dużej różnorodności produktów w PASALI, wysyłkę produktów relizujemy za pośrednictwem kilku największych operatórw logistycznych w Polsce. Firma kurierska dostarczająca zamówienie zależna jest od gabarytów przesyłki.

O szczegółach dostawy, Klient zostanie poinformowany w mailu informującym o wysłaniu zamówienia. Tam znajdzie się nazwa dostawcy oraz link do śledzenia zamówienia. Wyjątkiem jest dostawa mebli, którą wykonujemy własnymi środkami transportu (poniżej więcej informacji o dostawie mebli).

Termin realizacji dostawy zamówienia wynosi od 1 do 10 dni roboczych w zależności od rodzaju zamówionego towaru. Czas dostawy zamówienia zawsze widoczny jest na karcie produktu. Jest to czas potrzebny na przygotowanie przesyłki oraz jej dostarczenie. 

 

Przesyłka kurierska GLS

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match=

Przesyłka kurierska DPD

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke

Przesyłka kurierska DHL

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://sprawdz.dhl.com.pl/

Przesyłka kurierska Fedex

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html

Przesyłka kurierska InPost

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

Przesyłka kurierska Pocztex

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
http://www.pocztex.pl/sledzenie-przesylek/

Przesyłka kurierska Poczta Polska

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Paczkomaty InPost

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke

Odbiór w punkcie Poczty Polskiej

Aby sprawdzić etap doręczenia należy wkleić numer listu przewozowego na stronie
https://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

WAŻNE! W przypadku stwierdzenia naruszenia przesyłki, jej stan należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków lub jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić protokół, który jest jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji. Kurier doręczający ma obowiązek zaczekać czas niezbędny do sprawdzenia zawartości paczki.

UWAGA! W razie Twojej nieobecności kurier zostawi awizo i podejmie drugą próbę doręczenia. Po dwóch nieudanych próbach doręczenia paczka wraca do sklepu PASALI, a Ty możesz zostać obciążony kosztami niedoręczonej przesyłki.

 


 

image Dostawa mebli

Oferujemy Państwu dostawę naszych mebli na terenie całej Polski. Meble przewozimy własnymi środkami transportu, co gwarantuje 100% bezpieczeństwa.

Dostawy realizujemy zazwyczaj do 3 tygodni od dnia złożenia zamówienia, 2-4 tygodnie potrzebujemy w przypadku mebli na zamówienie (tapicerowane, stoły, krzesła, bądź indywidualne zamówienia).

Okresy przedświąteczne (przed Świętami Bożego Narodzenia oraz przed Wielkanocą) to czas, gdzie terminy wydłużają się o 5-10 dni roboczych.   

image Jak przebiega dostawa?   

Dzień przed dostawą kontaktujemy się z Państwem, informując o przybliżonej godzinie dostawy tak, by mogli się Państwo do niej przygotować.

W związku z tym, iż kierowca dostarcza danego dnia kilka zamówień, bardzo prosimy o przygotowanie się do odbioru mebli na ustaloną godzinę, a tym samym zapewnienie osób do wnoszenia mebli. 

WAŻNE! Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli, może pomóc, ale nie zawsze ma na to czas ze względu na to, iż musi dostarczyć inne zamówienia.

Prosimy nie mylić pomocy przy wniesieniu z wniesieniem, ponieważ kierowca nie jest w stanie sam wnieść zamówienia, a meble to często bardzo duża waga oraz gabaryt. 

KOSZT DOSTAWY NIE OBEJMUJE WNIESIENIA MEBLI.